« Home | Tegelikult on see üle mõistuse, millised varud mul... » | Eks ma alustan tasapisi linkide ülestähendamisega.... » | Vastu tulles lugejate soovidele, eksole. :)blogard... » | Läksin päris ülbeks kätte ära ja otsustasin ka käs... »

Ah et miks.

Ilmselt sellepärast, et kuna olen sunnitud enamuse ajast veetma kas kodus või E juures arvuti taga, tabab mind aeg-ajalt suhtlemisvaegus. Ja kuna Looja on mind "õnnistanud" märkimisväärse jutukusega, siis leidsin, et sõbrannade säästmiseks on parem end bloogi vahendusel tühjaks rääkida. Asjaga tegelema hakates ei teadnud ma veel, et on olemas ka käsitööbloogid; neist sain aimu Kodu Kauniks käsitööfoorumi vahendusel. Ja kuna ma lausa kirgliselt sellega tegelda armastan ja igat sorti linke jms muudkui kogunes ja kuna "heietused" juba liiga hajevile hakkasid minema, kasvas ühest teine ja siin ma siis nüüd patran. Liiatigi olen täheldanud, et käsitööst saab rääkida ainult käsitööd armastavate inimestega. Teised kipuvad pikapeale tüdima või peavad juba algusest peale vähe imelikuks. :)

Ongi nagu kogu epopöa in a nutshell.

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker