« Home | Ah et miks.Ilmselt sellepärast, et kuna olen sunni... » | Tegelikult on see üle mõistuse, millised varud mul... » | Eks ma alustan tasapisi linkide ülestähendamisega.... » | Vastu tulles lugejate soovidele, eksole. :)blogard... » | Läksin päris ülbeks kätte ära ja otsustasin ka käs... »


See on mu praegune projekt - kardinad töötuppa. Kuna kT on omamoodi rohenäpp, siis on meil palju lilli ja miskipärast armastavad nad just töötoa akent - siin õitsevad kõik varjukannikesed ja jõulu- ning lihavõttekaktused, mujal nad ainult turtsatavad põlglikult ega tee õitsemisest märkigi. Seepärast peab ka kardin olema selline, mis katab ainult ülemised kaks kolmandikku aknast. Ühest saksakeelse heegeldusajakirja kardina-erist saingi idee - viimase rombirea otstes on pikad pärlinarmad. Originaalis olid need küll portselanist ja sinivalged, mina aga otsustasin kasutada selliseid:


Eks näis, mis sellest välja tuleb. Nagu mul kõigi suurte projektidega olema kipub, teen sedagi vaheldumisi mitme teise tööga (ja ma ei taha rääkidagi, kui kaua ma endale juba õlasalli olen heegeldanud). Lisaks alustasin J-le kampsuni kudumist. Ja pean hakkama tema sokivarusid uuendama. See on lihtsalt ahastusseajav, kuidas ta jalad kasvavad!

Nii et lähiajal pole näputöö puuduse üle küll kurta.

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker