« Home | Otsisin seletust väljendile Marcel wave ja leidsin... » | You taste like wine. You have a bittersweetsophis... » | Väidab see ajakiri, et hargipits on uus must. Nunu... » | Nõnda siis. Tänase päeva seisuga on mul olemas Ain... » | Vahel harva Delfi naistefoorumi etenduse-raamatu o... » | Your aura shines Green!What Color Is Your Aura?bro... » | Ilus tegelikult. Mulle, kes ma sinise oma lemmikvä... » | Tänase päeva saavutus: "Tikkimispistete piibel". A... » | Ongi käes see uus aasta. Tore, et see saabus ühe m... » | Rõõmsat ja rahulist aastavahetust teile, kõik see ... »

J saab täna viieaastaseks. Õigemini juba sai - kell 11.26, kui nüüd minutipealt täpne olla. Sel puhul ma loomulikult keedan, küpsetan ja koon. Plaanis on pisike perekondlik istung koos pitsarullide ja jäätisega.

See on nüüd küll äärmine klishee, aga lapsed kasvavad tõepoolest kiiresti. Paar aastat veel, siis läheb poiss kooli, ja kaugel see naisevõttki siis enam. Ohjah. Ma hakkan vist vanaks jääma. Päevad vuhisevad mööda - muudkui viuhh! ja viuhh!, nii et pea hakkab ringi käima. :) Karm.

Aga nüüd lähen ja panen taigna hakkama. Lugemiseni. :)

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker