« Home | See on mu praegune projekt - kardinad töötuppa. Ku... » | Ah et miks.Ilmselt sellepärast, et kuna olen sunni... » | Tegelikult on see üle mõistuse, millised varud mul... » | Eks ma alustan tasapisi linkide ülestähendamisega.... » | Vastu tulles lugejate soovidele, eksole. :)blogard... » | Läksin päris ülbeks kätte ära ja otsustasin ka käs... »

Mannil neid ideid ikka jagub. Pealegi väga häid ideid. Isegi mina, kes ma selles vallas pigem asjaarmastaja olen kui tõsine tegija, tunnen, kuidas tahaks tegutsema hakata. :)

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker