« Home | Vaene kallis J! Ma ei teagi nüüd, kas tegemist on ... » | Eile õhtul sai tuvastatud, et abielus olen ma sush... » | J saab täna viieaastaseks. Õigemini juba sai - ke... » | Otsisin seletust väljendile Marcel wave ja leidsin... » | You taste like wine. You have a bittersweetsophis... » | Väidab see ajakiri, et hargipits on uus must. Nunu... » | Nõnda siis. Tänase päeva seisuga on mul olemas Ain... » | Vahel harva Delfi naistefoorumi etenduse-raamatu o... » | Your aura shines Green!What Color Is Your Aura?bro... » | Ilus tegelikult. Mulle, kes ma sinise oma lemmikvä... »

Rubriik "J arstiteaduslikud tähelepanekud": "Vees on palju organisme ja sellepärast peab vett jooma. See teeb kõhule head."

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker