« Home | Eilne saak. Kui on, siis ikka kaks korraga.Nagu nä... » | Väikese kolamise tulemusena avastasin ühe venekeel... » | EMS-il jälle uued mustrid - sedapuhku ühevärvilise... » | Tegelikult on selle asjaga nii, et nagu ütles Joos... » | Vaatan siin foorumeid ja blooge ja mõtlen, et mida... » | Ega ma olen midagi ikka teinud ka. Kuigi olen sunn... » | Vaat, mida inimene kõik teada ei saa, kui ta ringi... » | Kiikasin ajaviiteks Harrietti ja kõmm! juba ma mõt... » | Nonii. Algus on tehtud, kuigi üsna niruke teine al... » | Siin on siis viimaks Harrietist tellitud lõngad - ... »

Vaikus ja rahu valitseb siinpool sood. Ainult kurvastus, sest 1) ma ei ole rahul kampsikuga, mida ma koon, nii et kardetavasti saab see üles harutatud (ja selline asi ei meeldi mulle mitte, sest niisuguse asja peale kipub mul tavaliselt mootor maha käima ja Paljutõotavast Asjast saab Seisev Asi ja kui väga nirusti läheb, siis Mahakantud Asi :( ) - aga ma lihtsalt ei saa, sest muster kisub. Villase lõngaga kududes ei hakka mul kunagi muster kiskuma, aga puuvillasega, nagu näha, hakkab. Ilmselt ma pingutan lõnga liiga palju (daa, nagu mõni teismeline mulle selle peale ütleks, eksole), aga kuidas ma ka ei prooviks, ikka kisub. :( Kurrnähh, ma ütlen. Liiategi läheme jaanipäevaks maale ja siis peaks katsikukink naotütre tarvis jo valmis olema. Nutt ja hala! ja 2) ma ei saanudki laupäeval Tammsaare parki. Sestsaadik olen seda teemat vältinud nagu haige jala peale toetamist, sest see oli juba teine ühisüritus, kuhu ma ei saanud, aga lihtsalt ei olnud võimalik. Nüüd loen käinute blooge ja olen kurb. Nüüh.

Rõõmustavat ainult niipalju, et J suvekampsi tarvis on mul kah lõng olemas. Ikka toosama Capri, mis muud. Ja see tuleb lihtsalt triipu kootud, nii et kiskuma ei tõota hakata (ptüi-ptüi-ptüi!)

Mul on kuri tunne, et J raskekujuline kaasapakkimise vaimustus on minult päritud. Ta läheb nädalavahetuseks E juurde kah nii, et pool mänguasjade kasti ja kõik Legod, mis majapidamises leiduvad, on suurde spordikotti laotud, lisaks neli erinevat suurt, paksu raamatut ja peoga pudinaid ka. Kui ma praegu mõtlen, mida mina oma mõnenädalaseks peatumiseks maale kaasa plaanin võtta...

Häh. Looda sa. Tegelikult on see nimekiri õige lühike:

1) arvut ja 2) sõnaraamatud üks... kaks... kolm... neli... viis köidet ja 3) raamat. Ohhhheluuuohhhhpõlllveee!


väga tuttav jutt - kui midagi nii hästi välja ei tule, kui ideaalis olema peaks, saab asjast seisev asi ja siis mahakantud asi, mida siiski ära ka ei raatsi visata:) samas ülesharutamisel ma ka tavaliselt mõtet ei näe, kui just algstaadiumis asi pole. olen näiteks 2 kampsikut valmis teinud ja ühe isegi kokku õmmelnud enne seda, kui avastasin, et need mulle väikesed on:P

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker