« Home | EMS-il jälle uued mustrid - sedapuhku ühevärvilise... » | Tegelikult on selle asjaga nii, et nagu ütles Joos... » | Vaatan siin foorumeid ja blooge ja mõtlen, et mida... » | Ega ma olen midagi ikka teinud ka. Kuigi olen sunn... » | Vaat, mida inimene kõik teada ei saa, kui ta ringi... » | Kiikasin ajaviiteks Harrietti ja kõmm! juba ma mõt... » | Nonii. Algus on tehtud, kuigi üsna niruke teine al... » | Siin on siis viimaks Harrietist tellitud lõngad - ... » | Ah jaa - selle kuu ostud on Lena ja Kreativ Trend ... » | Ohh. Üsna raske on valikuid teha, aga ma andsin en... »

Väikese kolamise tulemusena avastasin ühe venekeelse foorumi, kus on juttu ka käsitööst. Et teemat leida, peab üsna lehekülje alla kerima. Muidugi leiab sealt ka igasuguseid linke. Mina loomulikult nuhkisin tikkimist. :)

Oi, kuidas ma ootan puhkust! Saaks maale, saaks vabalt tegeleda asjuga, mida hing ihaldab - tikiks ja kooks ja... Uhh. Mul on tulevane finantsvoog juba ette ära investeeritud. Lõngadesse ja muusse säärasesse. :P

Veel viimane pingutus, siis olen prii! Vähemalt jaanipäeva ja sellele järgneva nädala. Tuleks see aeg juba rutem!

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker