« Home | Ohh. Üsna raske on valikuid teha, aga ma andsin en... » | EMS on oma foorumit uuendanud ja nüüdsest on seal ... » | Veel midagi lahedat, avastatud tänu Lapiliisule. P... » | Veel üks huvitav link - Antonette Cely nukud.Ma ol... » | Et jumalapärast mitte tööd teha, eksole, nuhkisin ... » | Et bloog päris igavaks kätte ei läheks, riputan si... » | Täna öösel nägin tõelist õudusunenägu - et läksin ... » | Ma siin, ma siin.Viimaks olen tagasi. Tegelikult j... » | Sain täna viimaks ka teise tellitud raamatu kätte.... » | Laupäeval sain viimaks oma Novitad ja lõnganäidise... »

Ah jaa - selle kuu ostud on Lena ja Kreativ Trend Magazin, milles on 50 ideed ehete valmistamiseks. Otse loomulikult lõi kõigi nende pärlite ja muu sädeleva kribu-krabu nägemine harakavere mu soonis lainetama kut Läänemere tormi ajal. Ohjah.

Ei tea jah, miks need pärlid, litrid, kilinad-kulinad käed värisema panevad ja rõhu lakke löövad. Oleks siis, et teeks nendega midagi, midagigi...ilusat. Harkaveri :) Eestlastel veri nii segatud, eks siis harakaid ka sees.

No ses mõttes, et harakad ju armastavad sädelevaid kulinaid. :) Miski muuga ma seda seletada ei oska, et igast pärlite, kulla ja karraga kaunistet asjad mulle eriti südamelähedased on.

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker