« Home | Lootusetu juhtum olen ikka küll. :) Ainult mina ol... » | Valmis sain oma nõelapadja - juba laupäeval. Aga n... » | Midagi pole parata - ma olen praegu ikka täiesti t... » | Mingis vastupandamatus kodukaunistamise tuhinas ko... » | Api. Api. See olen Nodsu (mina). See olen mina, No... » | Seda asja pean mina proovima. Mul oligi just salli... » | Kui ma kunagi selle pildi valmis teen, siis võin n... » | No nii. Vajalik link. Tänud, Mann. :) » | Oh jee. Loen siin teiste blooge ja mõtlen, et kõik... » | Hm. Ilmselt võin oma bloogi nime muutmise peale mõ... »

Alljärgnev pilt on tõestuseks sellele, et kõige lihtsamad asjad võivad lapsele kõige armsamaks saada. See on J jaoks meisterdatud Kadri-nukk, milleta poiss magama minna ei taha.


Üksiti täheldasin, et loetavate bloogide rivi pikeneb lausa kohutavalt. :) Hohhoijaa. Karmiks kisub. :)

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker