« Home | Api. Api. See olen Nodsu (mina). See olen mina, No... » | Seda asja pean mina proovima. Mul oligi just salli... » | Kui ma kunagi selle pildi valmis teen, siis võin n... » | No nii. Vajalik link. Tänud, Mann. :) » | Oh jee. Loen siin teiste blooge ja mõtlen, et kõik... » | Hm. Ilmselt võin oma bloogi nime muutmise peale mõ... » | Mulle kohutavalt meeldib autoga sõita. Tegelikult ... » | Täna läheb siis sõit Taaralinna Ä-sid külastama. Ü... » | Tõeline aardelaegas tikkijale! » | Marta käib ja otsib oma poega, näugudes aegajalt k... »

Mingis vastupandamatus kodukaunistamise tuhinas korrastasin täna tseedeede kappi. Sealt jäi mulle näppu paar plaati jõululauludega ja üheks sekundiks tundsin täielikku jõulumeeleolu - kuuse- ja äsja kustunud küünalde lõhna ja pimedas soojust õhkavat ahju, nagu kunagi maal. Nostalgii ründas mind alatumal kombel selja tagant.

Aga tegelikult on praegu tagumine aeg hakata jõuludele mõtlema. Ma ei tea, kuidas teistega lood, aga mul näiteks on maru raske kingitusi leida. Eriti meestele.

Kuna minu "tagasihoidlik" kingisoov on endiselt digifotokas, siis arusaadavatel põhjustel olen praegu sunnit siia üles riputama ajutiselt sõbrantsi käest laenat aparaadiga varusse tehtud pilte. Ja kuna jutt juba jõuludele läks, siis olgu tänaseks illustratsiooniks pilt jõulu... nojah, kalender on selle kohta vist vale öelda, kuigi just selle nime all see "Väikeses jõuluraamatus" esines. Igal juhul päkapikkude kingitoomise kotike, mille ma paari aasta eest J tarvis tikkisin.

E vualaa.


Nagu juuresolevalt pildilt näha, sai kott ise õmmeldes natuke viltu, aga siis vaatasin, et polegi kõige hullem, et niimoodi see patsiga päkaplika just nagu püüaks hirmsasti kotti piiluda. :)

Aga kaardid olen otsustanud selgi aastal ise teha. Eks näis, mida siis seekord. Joonistanud ja tikkinud ma neid juba olen. Tegelikult üks pisike ideepojake mul juba on, mis sisaldab endas heegeldamist. :)

Ei no täismäng topeltlai, nagu kT sõnul keegi tema suguvõsast või sõprade seast ikka öelda armastanud - olen unustanud, kes nimelt. Väljas kena oktoobrikuu ilmake ja mina siin juba jõulust rääkimas. :) Lähen parem tagasi tööle.

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker