« Home | Mulle kohutavalt meeldib autoga sõita. Tegelikult ... » | Täna läheb siis sõit Taaralinna Ä-sid külastama. Ü... » | Tõeline aardelaegas tikkijale! » | Marta käib ja otsib oma poega, näugudes aegajalt k... » | Kokkuvõtteks: oo jaa. Teha on seal ikka päris mitu... » | Kui ma J-ga marsat ootasin, et teda lasteaeda viia... » | Ja siin teile üks tagasihoidlik käoking. Igatahes,... » | Või siis midagi sellist. Siin veel ka freebie'd. » | Sellised pildid olen ma tavaliselt liigitanud rubr... » | Jaburat lugemist. Lisaks üht ja teist inspireeriva... »

Hm. Ilmselt võin oma bloogi nime muutmise peale mõtlema hakata. Midagi stiilis "üht ja teist käsitööst ja loodusest" või umbes nii. Tänane sissekanne räägib jälle sellest. Kui ma koos J-ga marsat ootasin, oli ilm alles hommikuselt udune ja mulle meenus kunagi ühes Ann Tenno fotoalbumis nähtud pilt: udu hõljumas tühjal munakivisillutisega tänaval, nähtaval ainult puu ja vanaaegne latern. Mu silme ette kerkis pilt Peetri-aegsest kolmnurkse mütsiga tegelasest, kes, pitsivaht lõua all, kannuste kõlinal mööda tänavat tõttab, käsi mõõgapidemel.

Peaks nagu ka käsitööst rääkima, aga kurb tõde on see, et mul pole olnud aega sellega tegeleda. Kui ma tavaliselt teleka ees ikka näppudel käia lasen, siis eile õhtul ma seda miskipärast ei teinud. Okei. Eks ma riputan siis praegu niisama mõne pildi üles - illustratsiooniks või nii. :)

Kardinaid ma päris valmis veel ei saanud - ikka vaatan, et ühe rombirea võiks veel teha, ja nii see läheb. Aga lõpp igatahes läheneb. :) Ja siis läheb narmaste meisterdamiseks - tegelikult seda osa ootan ma vaat et kõige rohkem.

Ja nüüd siis niisama illustratsioon.

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker