« Home | No nii. Vajalik link. Tänud, Mann. :) » | Oh jee. Loen siin teiste blooge ja mõtlen, et kõik... » | Hm. Ilmselt võin oma bloogi nime muutmise peale mõ... » | Mulle kohutavalt meeldib autoga sõita. Tegelikult ... » | Täna läheb siis sõit Taaralinna Ä-sid külastama. Ü... » | Tõeline aardelaegas tikkijale! » | Marta käib ja otsib oma poega, näugudes aegajalt k... » | Kokkuvõtteks: oo jaa. Teha on seal ikka päris mitu... » | Kui ma J-ga marsat ootasin, et teda lasteaeda viia... » | Ja siin teile üks tagasihoidlik käoking. Igatahes,... »


Kui ma kunagi selle pildi valmis teen, siis võin nõela küll vist igaveseks käest visata (mida on ilmselt küll lihtsam öelda kui teha, eksole - seda nõela käest viskamist ikka). Siin on kõike - nii ristpistet kui paeltikandit ja isegi pärleid.

Praegu on see niisiis unistustebloog. :) Kuigi eile mõtlesin, et võiksin mõlemad oma vaimusünnitised ümber ristida - selle siin vingu- ja teise irinabloogiks.

Ei, tegelikult olen ma ikka tubli ka. Eile isegi heegeldasin natuke. Aga midagi ei ole teha - praegu võtab leivatöö kogu mu aja. Kui ma just parasjagu J-ga judotrennis ei passi, muidugi.

No härjemiine küll! Kui uimane üks inimeselaps veel olla saab, ma tahaks teada? Miks, palun öelge mulle, miks ma varem pole taibanud heegeltööd trenni kaasa võtta? Muidu istun seal niisama ja keerutan pöidlaid. Vahel on raamat kaasas.

Nojah, hea, et see niigi läits. :)

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker