« Home | Kui ma J-ga marsat ootasin, et teda lasteaeda viia... » | Ja siin teile üks tagasihoidlik käoking. Igatahes,... » | Või siis midagi sellist. Siin veel ka freebie'd. » | Sellised pildid olen ma tavaliselt liigitanud rubr... » | Jaburat lugemist. Lisaks üht ja teist inspireeriva... » | Nonii. Lõpuks ometi. Päikesevarjutus on bloggeri l... » | Tsiteerin üht bloogi, mille otsa ma täna juhtumisi... » | Paeltikand - mitmeid linke. » | Lõpuks ometi jõudsin koju.J käis täna esimest kord... » | Siin veel pilte minu viimase aja lemmikutest: lill... »

Kokkuvõtteks: oo jaa. Teha on seal ikka päris mitu huvitavat asjakest. Kahju, et mul pole kusagilt linkida. Heegeldamist on, eriti meeldib mulle üks valge ovaalne linik, mille keskosa moodustub just nagu kahest laiemat otsa pidi kokku pandud teokarbist. Tikkimist on ja kudumist, kaasa arvatud üks laudlina. Muuseas, ma ei ole kunagi proovinud laudlina kududa. Kunagi võiks ju ära proovida. Ja siis on veel vilditud kott ja sussid. Ideid jagub. :)

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker