« Home | Ja siin teile üks tagasihoidlik käoking. Igatahes,... » | Või siis midagi sellist. Siin veel ka freebie'd. » | Sellised pildid olen ma tavaliselt liigitanud rubr... » | Jaburat lugemist. Lisaks üht ja teist inspireeriva... » | Nonii. Lõpuks ometi. Päikesevarjutus on bloggeri l... » | Tsiteerin üht bloogi, mille otsa ma täna juhtumisi... » | Paeltikand - mitmeid linke. » | Lõpuks ometi jõudsin koju.J käis täna esimest kord... » | Siin veel pilte minu viimase aja lemmikutest: lill... » | Mannil neid ideid ikka jagub. Pealegi väga häid id... »

Kui ma J-ga marsat ootasin, et teda lasteaeda viia, kiikasin ka postkasti - ja oligi! Jõulunumber. Kavatsen seda nüüd vaatama hakata. :)

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker