« Home | Tõeline aardelaegas tikkijale! » | Marta käib ja otsib oma poega, näugudes aegajalt k... » | Kokkuvõtteks: oo jaa. Teha on seal ikka päris mitu... » | Kui ma J-ga marsat ootasin, et teda lasteaeda viia... » | Ja siin teile üks tagasihoidlik käoking. Igatahes,... » | Või siis midagi sellist. Siin veel ka freebie'd. » | Sellised pildid olen ma tavaliselt liigitanud rubr... » | Jaburat lugemist. Lisaks üht ja teist inspireeriva... » | Nonii. Lõpuks ometi. Päikesevarjutus on bloggeri l... » | Tsiteerin üht bloogi, mille otsa ma täna juhtumisi... »

Täna läheb siis sõit Taaralinna Ä-sid külastama. Ühel neist on sünnipäev. Pealegi on J ka üle tüki aja kuidagi maaleminekuliselt meelestatud. Sest ega me Tartusse pidama jää, vaid läheme sealt Ä-de maakoju Kambja lähedal. Ma isegi päris ootan seda kohtumist sügisese Lõuna-Eesti kuppelmaastikuga, mis sealkandis juba tasapisi alguse saab. Ja õunte, ploomide und viinamarjadega. :) Sünnipäevalise Ä kasvatatutega, muide.

Igal juhul on mul kindel kavatsus maal oma kardinaprojektiga ühele poole saada.

Nii et lähipäevadel ma siin sõna võtta ei kavatse. Eks näis, mis saab siis, kui ma tagasi tulen.

Lehva-lehva.

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker