« Home | Niisiis. Vajalik info. Tuleb plaani võtta.Tänud, s... » | Avastasin täna sellise asja nagu Jouluradio. Tuleb... » | Siuu pani mulle mõtte pähe idanema ja lahti ma sel... » | Oi-oi. See oli nüüd tõeline freudian slip. Kuna J ... » | Meeleolu ka. » | a) Nüüd ma tean, milles asi - lumi on maas ja välj... » | Okei. Asi hakkab juba vaimse tasakaalutuse mõõtmei... » | Apdeit: viimaste päevade tulemus suuremalt jaolt n... » | Vaat mida ma sellest asjast arvan. » | I'm a sucker for romance and old musicals. Mitte m... »

Cairbre ajas mulle palmikute kudumise isu peale. Viimati nikerdasin neid J-le kampsi tehes ja sellest on juba tükk aega möödas. kT-le sai ka esimese asjana üks erinevate palmikutega ja pärlkoes kampsun kootud. :) Muide juhtusime kord sõbrannadega arutama, et millegipärast oleme kõik (ühe erandiga) tulevase abi- või elukaaslasega tutvudes esimese asjana talle kampsuni kudunud (ühel juhul vesti). :) Ja reeglina leidub eraldi tutvusringondades selliseid naisi lisaks. Huvitav, mis nähtus see on?

Aga Elsa kampsunit "Käsitööst" piilun ma ikka juba kindlalt selle silmaga, et võtan ja teen endale sellise valmis küll. Nii et lähema viisaastaku plaanid on siis tehtud. :)

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker