« Home | Apdeit: viimaste päevade tulemus suuremalt jaolt n... » | Vaat mida ma sellest asjast arvan. » | I'm a sucker for romance and old musicals. Mitte m... » | Nägin täna öösel jubedat und. Kõige jubedam asja j... » | Tänane õhtu on veerenud ikka kohe päris jõulude tä... » | Online-vahemärkus: mõnikord on päris mõnus natuke ... » | Täienduseks eilsele sissekandele: see oli kaheksak... » | Tänane saak: vardad nr 3, "The World of Cross Stit... » | Siin ma siis nüüd olen kahevahel. Ühtpidi tahaks m... » | Ajendatuna tänahommikusest Terevisioonist, kus tut... »

Okei. Asi hakkab juba vaimse tasakaalutuse mõõtmeid omandama. Täna on mul energiavoog sihuke, et keeraks või terve maja pea peale. Seda ma ilmselt teen ka. J on E-ga oma ringis ja kT toimetab täna oma arvutiasju, nii et mina kavatsen suurpuhastust tegema hakata. Jehuu! ja jõudu mulle.

*loodab südamest, et vedru poole peal maha ei käi*

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker