« Home | Siuu pani mulle mõtte pähe idanema ja lahti ma sel... » | Oi-oi. See oli nüüd tõeline freudian slip. Kuna J ... » | Meeleolu ka. » | a) Nüüd ma tean, milles asi - lumi on maas ja välj... » | Okei. Asi hakkab juba vaimse tasakaalutuse mõõtmei... » | Apdeit: viimaste päevade tulemus suuremalt jaolt n... » | Vaat mida ma sellest asjast arvan. » | I'm a sucker for romance and old musicals. Mitte m... » | Nägin täna öösel jubedat und. Kõige jubedam asja j... » | Tänane õhtu on veerenud ikka kohe päris jõulude tä... »

Avastasin täna sellise asja nagu Jouluradio. Tuleb tõde tunnistada, et päris mõnus on istuda siin laua taga ja jõululaule kuulata - põhiliselt soome ja rootsi keeles.

Olen kaks päeva madistanud nagu segane, aga nüüd on maja korras ka. Ja mööbel ümber paigutatud. :) Diivanit aitas ikka kT ka sikutada, aga laua ja tugitooliga sain ise toime. Nüüd olen seljast und jalast vigane. Tõstsin nimelt J jalgratta eest ära, et tema toanurgale ja kapipealsele paremini ligi pääseda. Muidugi olin kaks sekundit hiljem juba unustanud tõsiasja, et ratas mul otse selja taga on. Tulemus: lõin varba ära ja väänasin hüppeliigese välja, õnneks mitte hullusti. Ma hakkan vist ikka vanaks jääma - mälu pole enam sugugi kiita.

Ohjah. Ei ole miskit parata, ma kargan ühe jalaga. Valutab, kurivaim. :(

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker