« Home | Vaat mida ma sellest asjast arvan. » | I'm a sucker for romance and old musicals. Mitte m... » | Nägin täna öösel jubedat und. Kõige jubedam asja j... » | Tänane õhtu on veerenud ikka kohe päris jõulude tä... » | Online-vahemärkus: mõnikord on päris mõnus natuke ... » | Täienduseks eilsele sissekandele: see oli kaheksak... » | Tänane saak: vardad nr 3, "The World of Cross Stit... » | Siin ma siis nüüd olen kahevahel. Ühtpidi tahaks m... » | Ajendatuna tänahommikusest Terevisioonist, kus tut... » | Nonih, siin ta siis nüüd on. Ma olen kogu aeg enda... »

Apdeit: viimaste päevade tulemus suuremalt jaolt null. Pole tahtmist. Veel sandim kogu loo juures on see, et ka leivatöö tegemisest olen mööda hiilinud. Et mida ma üldse teinud olen? Lugenud. Valimatult. Ajakirju, raamatuid. Viimaste hulgas on olnud nii asjalikke kui sopakaid. Siis veel süümekate käes vaevelnud. Sest peaks ju, muudkui peaks ja peaks. Aga ei jaksa ja ei taha.

Ma ei tea, mingi masendus on maad võtmas. Tutvaid langeb nigu loogu. :( Üks ja teine helistab või kurdab msn-is, et tahtmist pole, et väsimus ja tülpimus tungivad kallale, et mitte millegagi ei saa hakkama ja üleüldse ollakse jube saamatu ja läbikukkunud. Viirus?

Isegi näputöö ei taha edeneda. Ma olen närvis ja tõmblen nagu elektrijänes ega suuda otsustada, mida teha ja mida tegemata jätta.

Okei. Võtan julmalt aja maha, ei muretse, ei pabista, ei lähe närvi. Tegelen või ei tegele, just nagu tahtmine tuleb. Ja siis vaatan.

J trilpas praegu töötoast läbi ja hüüdis mulle "Moosiga kala!" Ise nii õnnelik, et vähe polnud. :) Ja lund sajab - vähe küll, aga siiski.

Elame veel.

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker