« Home | Natuke temaatilist heegeldamist. :) » | Ma ei tea, mis päev see täna selline on. Täielik h... » | Nuhkisin arvutis ringi ja sattusin ühe mapi peale,... » | Cairbre ajas mulle palmikute kudumise isu peale. V... » | Niisiis. Vajalik info. Tuleb plaani võtta.Tänud, s... » | Avastasin täna sellise asja nagu Jouluradio. Tuleb... » | Siuu pani mulle mõtte pähe idanema ja lahti ma sel... » | Oi-oi. See oli nüüd tõeline freudian slip. Kuna J ... » | Meeleolu ka. » | a) Nüüd ma tean, milles asi - lumi on maas ja välj... »

Eile ostetud lõngast niipalju, et vardad nr 4 ja 5 ajavad asja suurepäraselt joonde. Tegin katse ära juba - tulemuseks saavad olema just sellised pätad, nagu ma plaanisin. Tallaks peab miski tugeva materjali vaatama, mis ei libiseks - J on paras traageldis. Ja muster on ka alles arupidamise staadiumis.

Kui aega saan, teen valmis ka. :)

Aga sa tee põhja muster triikimisel paisuva tekstiilivärviga, jääb selline kummine mittelibisev nagu pidritega sokkidelgi. Müügil seda käsitöö- ja kunstipoodides nt Vunder või Kangas ja Nööp, Pebeo omad vähemasti kummaski olemas :)

Väga hea mõte. :) Tänan sind.

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker