« Home | Siin siis üks lühiülevaade sellest, kuidas ma jõul... » | Minu tänane meeleolu. » | Natuke temaatilist lugemist.Kuna tegemist on palju... » | You are bamboo.Warm, cozy, and thoughtful, you tak... » | Tänasest olen siis minagi õmblusmasina omanik. Täi... » | Nonih. "Kauneimmat käsityöt" potsas ka täna postka... » | Nujah, ja nüüd koristamisetuhinas (J-le sai arst k... » | Eih. Nii see enam ei lähe! Vaatasin, mõtlesin ja ü... » | Öösel jäi J haigeks. See tähendas meie kaisus maga... » | Ah jaa - mõtisklesin siin ennist selle üle, mis su... »

Hakkasin Potteri viiendat osa üle lugema, et enne kuuenda osa ilmumist mälu värskendada. Minu "salapahe", eksole. :)

Tegelikult kavatsen täna, kui J-ga arsti man käidud, natukene lõnga vaadata (üllatus-üllatus), et üks beebitekk valmis kududa. Jube lugu, aga mul on tunne, et mu pea on auklik nagu Shveitsi juust, sest ideed muudkui uuristavad seal sees.

Ja tööd ka vaja teha. Kes teeb?

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker