« Home | Öösel jäi J haigeks. See tähendas meie kaisus maga... » | Ah jaa - mõtisklesin siin ennist selle üle, mis su... » | See siis pilt J pooleliolevast kampsikust. Tõesti,... » | Oh jah. Oleme meiegi nüüdsest autoomanikud. Ausalt... » | Alljärgnev pilt on tõestuseks sellele, et kõige li... » | Lootusetu juhtum olen ikka küll. :) Ainult mina ol... » | Valmis sain oma nõelapadja - juba laupäeval. Aga n... » | Midagi pole parata - ma olen praegu ikka täiesti t... » | Mingis vastupandamatus kodukaunistamise tuhinas ko... » | Api. Api. See olen Nodsu (mina). See olen mina, No... »

Eih. Nii see enam ei lähe! Vaatasin, mõtlesin ja ütlen, et pean oma tegemistesse mingi kindla korra looma. Niisiis.

Kui põhiülesanne - raamat tähtajaks valmis saada - natukeseks kõrvale jätta, siis pean ma

1. J kampsiku valmis kuduma
2. töötoa kardina valmis heegeldama
3. päka kingikotti heegeldama, kuduma ja tikkima
4. jõulukaardid aegsasti valmis nikerdama

Veel oleks 'irrrrrrrmsasti vaja

1. J-le sokid kududa
2. kT-le müts kududa
3. J-le vest kududa

Lisaks ilmutab lapitagavara kasvamistendentsi, nii et tahaksin proovida nii tavalist kui hullu tehnikat, aga see on tulevikumuusika - kõigepealt pean õmblusmasina kätte saama. Ja nii edasi. Üks asi korraga, muidu hakkab pea ringi käima. :)

Soh. Loodan, et ma midagi ära ei unustanud. Nüüd peaks tänase sissekande veel kuhugi linkima, et ta mul pidevalt silma all oleks. Kõrvale ei tahtnud ma tat toksida, sest seal on juba niigi juttu rohkem kui küll. :)

Aga nüüd - töö ootab.

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker