« Home | You are bamboo.Warm, cozy, and thoughtful, you tak... » | Tänasest olen siis minagi õmblusmasina omanik. Täi... » | Nonih. "Kauneimmat käsityöt" potsas ka täna postka... » | Nujah, ja nüüd koristamisetuhinas (J-le sai arst k... » | Eih. Nii see enam ei lähe! Vaatasin, mõtlesin ja ü... » | Öösel jäi J haigeks. See tähendas meie kaisus maga... » | Ah jaa - mõtisklesin siin ennist selle üle, mis su... » | See siis pilt J pooleliolevast kampsikust. Tõesti,... » | Oh jah. Oleme meiegi nüüdsest autoomanikud. Ausalt... » | Alljärgnev pilt on tõestuseks sellele, et kõige li... »

Natuke temaatilist lugemist.

Kuna tegemist on palju ja juhe kipub kokku jooksma, palusin kirjastusest natuke ajapikendust. Väsimus trügib ligi - tervisehädad. Nüüd võtsingi esimese asjana mõneks päevaks aja maha ning tegelesin pere, iseenda ja käsitööga. Tulemus: kaks linikut ja pooleli on tikitud jõulukaart.

See on tegelikult lausa kummaline, kuidas mind rahustab traditsiooniline laupäev: E tuleb vara hommikul meile, mispeale ma tavaliselt üles tõusen ja meil on kena hubane ema-tütre vestlus kohvitasside taga. Varsti ärkab J, siis veab ka kT ennast voodist välja, järgneb hommikusöök ja niisama tegutsemine - kes mida teeb. Kevadel ja suvel tavaliselt väljas, sügisel ja enamjaolt talvel ilusate ilmadega ka. Aga laisk ja sooja armastav nagu ma olen, eksole, meeldivad mulle kõige rohkem vihmased sügis- ja tuisused talveilmad, sest siis oleme toas, kaminahjus on tuli, J mängib, E kas loeb või mängib J-ga, mina teen näputööd, kT toimetab omi tegemisi, saiataigen kerkib, saun köeb... Mõnus.

Kuigi tuleb tunnistada, et mõnikord vajan ma akude laadimiseks täielikku üksindust ja siis naudin ma seda, kui kT tööasjus kuhugi lõuna poole on liikunud ja nädalavahetuseks maale läheb, J aga on linnas E juures. Mina siis logelen täiel rinnal ja tegelen ainult nende asjadega, millega tahan. Ja vaatan oma filme.

Eks muidugi põen ma samal ajal ka süümekaid, aga noh... Õnneks tuleb seda - nimelt vajadust täieliku üksinduse järele - harva ette. :) Pealegi ütlen siis endale, et kui ma närvis olen, pole minust kellelegi kasu ja teised lähevad ka pingesse. Nii et mõnikord on seda ka vaja.

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker