« Home | Nonih. "Kauneimmat käsityöt" potsas ka täna postka... » | Nujah, ja nüüd koristamisetuhinas (J-le sai arst k... » | Eih. Nii see enam ei lähe! Vaatasin, mõtlesin ja ü... » | Öösel jäi J haigeks. See tähendas meie kaisus maga... » | Ah jaa - mõtisklesin siin ennist selle üle, mis su... » | See siis pilt J pooleliolevast kampsikust. Tõesti,... » | Oh jah. Oleme meiegi nüüdsest autoomanikud. Ausalt... » | Alljärgnev pilt on tõestuseks sellele, et kõige li... » | Lootusetu juhtum olen ikka küll. :) Ainult mina ol... » | Valmis sain oma nõelapadja - juba laupäeval. Aga n... »

Tänasest olen siis minagi õmblusmasina omanik. Täitsa lõpp. Viimati kasutasin ma sihukest asjapulka oma kümme aastat tagasi. Õmblemine on meie peres E pärusmaa.

Aga nüüd läheb lapitööde katsetamiseks. Toretore. :)

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker