« Home | You are Mohair.You are a warm and fuzzy type who w... » | Urin, porin ja kiunumine!Ma tahan digifotokat! Nii... » | Lihtsalt vahelduse mõttes peaaegu et viimane pilt ... » | Mul on üks hea ja üks halb uudis. Hea on see, et l... » | J läks täna jälle üle tüki aja lasteaeda, mistap m... » | Hakkasin Potteri viiendat osa üle lugema, et enne ... » | Siin siis üks lühiülevaade sellest, kuidas ma jõul... » | Minu tänane meeleolu. » | Natuke temaatilist lugemist.Kuna tegemist on palju... » | You are bamboo.Warm, cozy, and thoughtful, you tak... »

Otsustasin oma teise bloogi lõpetada. Kahju on küll - just nagu tuttavast inimesest lahkuks. Aga jamaks kiskus. Võib-olla kunagi jätkan. Ei tea.

Võtsin täna - vihmase ilmaga! - kätte ja jalutasin natuke. Lihtsalt selleks, et tunda tuult oma näol. Lihtsalt selleks, et sügise lõhnu sisse hingata. Lihtsalt selleks, et...

Ja nüüd lähen ma sibulasuppi keetma, sest J ja kT on kohe-kohe koju jõudmas.

Lugemiseni.

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker