« Home | Urin, porin ja kiunumine!Ma tahan digifotokat! Nii... » | Lihtsalt vahelduse mõttes peaaegu et viimane pilt ... » | Mul on üks hea ja üks halb uudis. Hea on see, et l... » | J läks täna jälle üle tüki aja lasteaeda, mistap m... » | Hakkasin Potteri viiendat osa üle lugema, et enne ... » | Siin siis üks lühiülevaade sellest, kuidas ma jõul... » | Minu tänane meeleolu. » | Natuke temaatilist lugemist.Kuna tegemist on palju... » | You are bamboo.Warm, cozy, and thoughtful, you tak... » | Tänasest olen siis minagi õmblusmasina omanik. Täi... »

You are Mohair
You are Mohair.You are a warm and fuzzy type who works well with others, doing your share without being too weighty. You can be stubborn and absolutely refuse to change your position once it is set, but that's okay since you are good at covering up your mistakes.

What kind of yarn are you?
brought to you by Quizilla

Nii et siis aiva soe ja mõnus - ka vardad väitsid seda. Rõõm kuulda muidugi. :)

Raport käsitöörindelt: edeneb. Raport töörindelt: ei edene.

Ohjah.

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker