« Home | Hakkasin "Kolme õde" vaatama ja tabasin end ühtäkk... » | Näh jaa! Manni üleskutse sundis mindki oma talveun... » | kT saigi kolmandat korda onuks. :) Ja viimaks omet... » | No nii. Siin on siis nimekiri raamatutest, mida ma... » | Rubriik "J arstiteaduslikud tähelepanekud": "Vees ... » | Vaene kallis J! Ma ei teagi nüüd, kas tegemist on ... » | Eile õhtul sai tuvastatud, et abielus olen ma sush... » | J saab täna viieaastaseks. Õigemini juba sai - ke... » | Otsisin seletust väljendile Marcel wave ja leidsin... » | You taste like wine. You have a bittersweetsophis... »

Ei no tore on. Kõigepealt jäi haigeks J, siis oli minu kord. Eile õhtul helistas Tartust kT, et tal on kohutavalt paha olla. Ja täna hommikul siis kuulsin E-d kiirustades WC poole lippamas. Kui ma end üles ajasin, et asja uurida, saidki minu kahtlused kinnitust.

Ja mina siin veel mõtlesin mõne päeva eest, et sel talvel on hästi läinud - polegi veel kogu perega siruli jäänud. Pipart mulle keele peale!

Loodan, etteiegi saate nii ruttu terveks kui meie, praktiliseltühe päevaga. Olege tugevad

Aitäh. :) Õnneks tundub jah see tõbi selline 24-tunni haigus olevat. J silkab juba ringi ja minuga on ka okei, nüüd siis on veel mees ja ema jäänud.

aga ära sõnuda ei tohi jah, isegi mõttes mitte :)

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker