« Home | No nii. Siin on siis nimekiri raamatutest, mida ma... » | Rubriik "J arstiteaduslikud tähelepanekud": "Vees ... » | Vaene kallis J! Ma ei teagi nüüd, kas tegemist on ... » | Eile õhtul sai tuvastatud, et abielus olen ma sush... » | J saab täna viieaastaseks. Õigemini juba sai - ke... » | Otsisin seletust väljendile Marcel wave ja leidsin... » | You taste like wine. You have a bittersweetsophis... » | Väidab see ajakiri, et hargipits on uus must. Nunu... » | Nõnda siis. Tänase päeva seisuga on mul olemas Ain... » | Vahel harva Delfi naistefoorumi etenduse-raamatu o... »

kT saigi kolmandat korda onuks. :) Ja viimaks ometi üks tüdruk ka poiste sekka. Nüüd on keegi, kellele satsikesi ja nukuriideid meisterdada. :P Kui mulle sünnitusmajas öeldi, et on poeg, siis tabas mind isegi läbi narkoosiuima paras paanikahoog. :) Esimene mõte oli et "Issand, ma ei oska temaga midagi peale hakata! Autodest ja tehnikast ei taipa ma ju mummigi!" Aga see läks õnneks kähku mööda.

Tegelikult tahtsin kirjutada sellest, et sain ühe portsu imevahvate kassimustrite (ega see vist päris õige sõna pole, aga noh...) omanikuks. :) Lisaks on neid üsna lihtne tikkida, sest enamjaolt on need must-valged.

Ainus asi - peab nende piltide kasutamiseks midagi innovatiivset leiutama. Niisama raamitult seinale ma neid ju ei pane. Meil pole vaba pindagi nii palju - kõik on juba Malle Leisi raamimist ootavate akvarellide tarvis ära broneeritud.

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker