« Home | See kriksadull siin paremat kätt, kullaketrajate j... » | Noh. Külad läinud, hallad maas.Tegelikult päris ni... » | Tänase päeva kokkuvõte:1. Koristatud, sest homme t... » | See toas istumine ajab ju hulluks. :( Pistsin prae... » | Täna hommikul näitas kraadiklaas akna taga -25 kra... » | Asja bloogist leidsin lingi ühe oma nimekirjas ole... » | Uau. Eile ületas mu pisike päevaraamat saja külast... » | Ah jaa - J arvates on "Panter ja proo vee" päris h... » | J tänase päeva sõna: iminapakas. :DAga nagu juures... » | Lugesin ega saanud ju ometi asja enese seisukohalt... »

Jätkame siis. :)

1. Avalda kogu nimekiri oma blogis (koos nende nelja punktiga).
2. Tee rasvaseks väited, mis kehtivad Sinu kohta.
3. Lisa üks väide, mis kehtib Sinu kohta.
4. Järgmise nimekirja avaldaja leiad sissekande kommentaaridest.

1. Olen eestlane.
2. Tegelen aktiivselt blogimisega.
3. Olen kunagi murdnud ninaluu.
4. Jumaldan tumedat sokolaadi.
5. Ma tahan Teda kallistada.
6. Mul on kaks last.
7. Minu jalanr on 39.
8. Kirjutan luuletusi.
9. Mõtlen väga-väga ühe kalli inimese peale ja soovin, et ta terveks saaks.
10. Ootan kevadet.
11. Elan Soomes
12. Armastan merekohinat ja tuuli.

Algust tegi Margo, jätkasid Otto, Daki, Ieska, NjaH, Kajakas, Maret, Liana, Triibik, Aet ja Elviina. Temalt võtsin üle mina. Kes on järgmine?

mina võtan üle siis :) Jutukas seega

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker