« Home | Tänase päeva kokkuvõte:1. Koristatud, sest homme t... » | See toas istumine ajab ju hulluks. :( Pistsin prae... » | Täna hommikul näitas kraadiklaas akna taga -25 kra... » | Asja bloogist leidsin lingi ühe oma nimekirjas ole... » | Uau. Eile ületas mu pisike päevaraamat saja külast... » | Ah jaa - J arvates on "Panter ja proo vee" päris h... » | J tänase päeva sõna: iminapakas. :DAga nagu juures... » | Lugesin ega saanud ju ometi asja enese seisukohalt... » | J-l on täna külmapühad. Otsustasin, et ei vii teda... » | Lõpuks on meil elekter tagasi. Olen täna päev otsa... »

Noh. Külad läinud, hallad maas.

Tegelikult päris nii ikka ei ole. Aga käinud ja läinud on nad tõesti. Ja täitsa mõnud koosviibimine oli.

Kohal käisid niisiis kaks sõbrannat oma poistega. Jõmmid möllasid omasoodu ja meie muljetasime niisama. Üks poistest on J-st pool aastat vanem, teine aga sai detsembris alles aastaseks. Oh, ma olin juba ära unustanud, kui nunnud ja samas asjalikud aastased lapsed on. :) Ja edevad. :)

Aga minu jutt lõpeb siinkohal otsa. Ma ei tea, mootor töötab täna pooltuuridel. Ma olen üldse viimasel ajal kuidagi väsinud ja loid. Ei tea, milles asi, vist mingi talveväsimus on kallal. Ainult magaks kogu aeg, just nagu karu. Millegi ära tegemiseks pean ennast kõvasti takka sundima. Isegi kudumine ei edene - kaks päeva pole kätte võtnud. Ja lugeda kah ei viitsi. Hädasti oleks tarvis akusid laadida.

Aga nüüd ma lähen "Gilmore'i tüdrukuid" vaatama. Lugemiseni.

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker