« Home | Täna hommikul näitas kraadiklaas akna taga -25 kra... » | Asja bloogist leidsin lingi ühe oma nimekirjas ole... » | Uau. Eile ületas mu pisike päevaraamat saja külast... » | Ah jaa - J arvates on "Panter ja proo vee" päris h... » | J tänase päeva sõna: iminapakas. :DAga nagu juures... » | Lugesin ega saanud ju ometi asja enese seisukohalt... » | J-l on täna külmapühad. Otsustasin, et ei vii teda... » | Lõpuks on meil elekter tagasi. Olen täna päev otsa... » | Ei no tore on. Kõigepealt jäi haigeks J, siis oli ... » | Hakkasin "Kolme õde" vaatama ja tabasin end ühtäkk... »

See toas istumine ajab ju hulluks. :( Pistsin praegu pea aknast välja, et aju natukenegi hapnikku saaks, ja külm tahtis kõrvad ära võtta. Elu või asi, ma ütlen.

mina olen täitsa rahul. Kuidagi siuke kooma-tunne on. Omamoodi mõnus. Et ei peagi kuhugi minema...

Siis ajab mind hulluks kui õues on ilus ilm ja näiteks lapse haigus takistab väljumast, aga praegu... mis ma sinna kaotanud olen. Õue siis :)

Ei, mina olen ka rahul muidu, ainult et jõmm muutub kole elavaks ja tahab oma küsimistega kurdiks rääkida. Oleks ilus lumine ilmake, saadaks lapse õue müttama, ta elaks seal ennast välja. Ja ega muud peale värske õhu seal õues praegu polegi, aga seda tahaks, sest pea on just nagu vatti täis ja aju ei funktsi. Ma pole suutnud isegi kotiprojektiga kuhugi poole edeneda. :(

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker