« Home | Lugesin ega saanud ju ometi asja enese seisukohalt... » | J-l on täna külmapühad. Otsustasin, et ei vii teda... » | Lõpuks on meil elekter tagasi. Olen täna päev otsa... » | Ei no tore on. Kõigepealt jäi haigeks J, siis oli ... » | Hakkasin "Kolme õde" vaatama ja tabasin end ühtäkk... » | Näh jaa! Manni üleskutse sundis mindki oma talveun... » | kT saigi kolmandat korda onuks. :) Ja viimaks omet... » | No nii. Siin on siis nimekiri raamatutest, mida ma... » | Rubriik "J arstiteaduslikud tähelepanekud": "Vees ... » | Vaene kallis J! Ma ei teagi nüüd, kas tegemist on ... »

J tänase päeva sõna: iminapakas. :D

Aga nagu juuresolevalt pildilt näha, oleme poetretilt tagasi. Jube külm oli! Ja uuest aastast meie liine sõitval Ekspressbussil oli kena mõte panna üheks "kutsikaks" sihuke pooleteistkordne aparaat, millel on sees tõeline taevatrepp ja kitsas istmetevahe - eks katsu seal täis kottide ja lapsega turnida. :( Lisaks katkesid just siis, kui me maha hakkasime tulema, paberkoti mõlemad sangad. Ole siis veel ökoloogilise mõtlemisega inime, eksole.

Kurrrnähh, ma ütlen küll.

Aga J-l saab nüüd lõbus olema, sest ma varustasin teda paberi, pintslite, guashshvärvide ja näpuvärvidega (see viimane oli J special request).

Oimaivõi. Guashsh on ikka eri sõna küll. :)

Jah, ega minu vaene väike peake ei mõista sugugi, miks bussifirmad, kes hakkavad maakonnaliine sõitma, ei muretse selleks vastavaid busse. Või noh, saan küll - liigsed kulutused ja nii edasi, aga näiteks meie kanti sõidab eriti suviti väga palju vanemaid inimesi ja neil sellises pooleteistkordses kaugsõidubussis turnida on ikka päris piin. Ja on teistelgi, eriti, kui tuleb üle kaassõitjate kalpsata. Paha-paha. :(

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker