« Home | Veel kolamist. » | Veel üks muster: kaunis lillevaasPraegu istun ja o... » | » | Tänase päeva meeleolu. » | Veel ristpistemustreid:põhiliselt lilledTatty Tedd... » | Pagana Blogger hakkas jukerdama ja kaotas mu sisse... » | Jätkame siis. :) 1. Avalda kogu nimekiri oma blo... » | See kriksadull siin paremat kätt, kullaketrajate j... » | Noh. Külad läinud, hallad maas.Tegelikult päris ni... » | Tänase päeva kokkuvõte:1. Koristatud, sest homme t... »

Vardamoorilt via Elsa leitud järjekordne ringmäng. :) Olgu siis nii. Teeme kaasa.

Reeglid järgmised:
1. Haara kätte esimene ettejuhtuv raamat
2. Ava lehekülg 123
3. Leia viies lause leheküljel
4. Postita järgmised kolm lauset (5., 6. ja 7.) bloogi koos nende reeglitega.
5. Ära püüagi otsida välja mõnda "eriti lahedat" või "intellektuaalset" raamatut! Ma tean küll, mida sa mõtlesid. Haara lihtsalt raamat, mis on sulle lähim. Ei mingit petmist.

Soome edetabelite etteotsa tõuseb Georg veel 1958. aasta mais, mil tema esitatud "Õhtud Moskva lähistel" püsib mitu nädalat teisel kohal pärast Anniki Tähti "Budapesti ööd". Huvitav on see, et Georgi plaat figureerib kodumaiste, see tähendab Soome plaatide nimekirjas, mitte välismaa plaatide omas, kust leiame samal ajal sellised nimed, nagu Umberto Marcato, Harry Belafonte ja Paul Anka.
Plaadi müügiedu on tohutu, seda müüakse üle 30 000 eksemplari.


Raamat niisiis Kulle Raigi kirjutet "Saaremaa valss. Georg Otsa elulugu".

Tegelikult sattus mulle esimesena pihku Karl Ristikivi "Inimese teekond" (ei, ma ei eputa, ausõna!), aga seal polnud nii palju lehekülgi. Võtsin siis paremalt järgmise.

Mis muusse puutub, siis on asjad kuidagi toppama jäänud. Katsikukink ei edene, kindad ei edene (suur külm sai mööda ja mina enam üle koera saba (loe: teise kinda viimase kolmandiku) ei saa.) :( No ei tule vaimu peale, noh. Ilmselt on asi selles, et iseendaga on palju tegemist. Olen viimasel ajal nii väsinud ja loid, et isegi tõlketöö andsin käest ära ja võtsin puhkust. Täna käisin vereanalüüsi andmas ja ees ootavad veel mõned uuringud. Aga lõpp selle jutuga, ega see siin mingi haigustest kõnelemise bloog pole.

Kõlad ka vaja valmis meisterdada, sest juba reedel tuleb Tartu poole ajama panna. Ja kus ma siis ilma kõladeta. Aga kodutöö korras meisterdet padjaga on asjalood kehvad. Ilmselt jään selle võlgu. Kui just aeg-ajalt J-t külastav inspiratsiooniolend minu ajju sisse ei astu. Ma vist mainisin, et ta esineb kärtsrohelise, roosade laikudega põrsa kujul?

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker