« Home | Jätkame siis. :) 1. Avalda kogu nimekiri oma blo... » | See kriksadull siin paremat kätt, kullaketrajate j... » | Noh. Külad läinud, hallad maas.Tegelikult päris ni... » | Tänase päeva kokkuvõte:1. Koristatud, sest homme t... » | See toas istumine ajab ju hulluks. :( Pistsin prae... » | Täna hommikul näitas kraadiklaas akna taga -25 kra... » | Asja bloogist leidsin lingi ühe oma nimekirjas ole... » | Uau. Eile ületas mu pisike päevaraamat saja külast... » | Ah jaa - J arvates on "Panter ja proo vee" päris h... » | J tänase päeva sõna: iminapakas. :DAga nagu juures... »

Pagana Blogger hakkas jukerdama ja kaotas mu sissekande ära ja nüüd ma ei teagi, kes mu teatepulga üle võttis. :( Aga üle võeti, seda ma vähemalt nägin. Ja lingid muutis ka valeks ja üldse käitub imelikult, nii et ma ei surgi tat rohkem praegu. Nutt ja hala, ma ütlen küll!

Hilisem lisa: korda sain. Aga märkus hala kohta jääb samaks.

mina see ülevõtja kahjuks ei olnud :(

Oi jah, juhtumisi on mu halakarje sinu bloogi nimega üks. Tegelt ei taht ma su kohta miskit paha öelda. :)

loodetavasti leidsid järgmise teatepulga edasiviija üles? tuleb talle viide kah? :)

see eelmine kommentaar oli lihtsalt väike tögamine minu poolt :)

mina võtsin üle. Kas see on kadunud või on teatepulk nüüd kahestunud?

Ma loodan, et ei ole. :)

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker