« Home | Siin ta siis viimaks on. Kuna jällegi on parema pu... » | Peale pikka kaalumist sai koos tellitavate raamatu... » | Vaat nii. Ehk nagu üks mu tuttav armastab öelda - ... » | Kuna ma siia praegu pilte üles riputada ei saa, si... » | Käsitöö poole pealt niipalju, et ilmselt olen ma v... » | Kui me täna hommikul marsasse istusime, sattusime ... » | Tuleb jälle vaimu puudumise üle kurta. No ei tule ... » | Kullaketrajatega on miskine jama. :( » | Kõik. Finito la mure. Ehk tsiteerides Jaak Sirkeli... » | Njah. Iga kord, kui ma leian enda kirjutatud tekst... »

Kott sai valmis ja õhk näikse ka olevat otsa saanud. Mõõnaperiood. :P

Aga üle tüki aja EMS-i põigates leidsin sealt uue ilusa mustri.

Ja see on enam-vähem kogu tänase päeva kasutegur. Kui leivatöö välja arvata.

Head ööd, kulla rahvas. Ma olen omadega läbi kut läti raha, isegi mõtelda ei jõua. Sellest ka lühike ja hüplev sissekanne.

Ilusaid unenägusid teile.

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker