« Home | Käsitöö poole pealt niipalju, et ilmselt olen ma v... » | Kui me täna hommikul marsasse istusime, sattusime ... » | Tuleb jälle vaimu puudumise üle kurta. No ei tule ... » | Kullaketrajatega on miskine jama. :( » | Kõik. Finito la mure. Ehk tsiteerides Jaak Sirkeli... » | Njah. Iga kord, kui ma leian enda kirjutatud tekst... » | Käisin täna järjekordselt J-ga arsti juures - sunt... » | Ma olen läbi aegade selle sarja fänn olnud, seepär... » | Midagi kassisõpradele. :) » | Tänase päeva saak: Anita Gunnarsi "Kindad, mütsid,... »

Kuna ma siia praegu pilte üles riputada ei saa, siis ütlen oma "koti" kohta järgmist: kott see nüüd vaevalt on - kuna kudusin kanga ise, raamil nimelt, siis jõudis mu peast läbi käia mitmeid plaane, kuni lõpuks jäin pidama... :) prillikotil. See on asi, mida ikka vaja läheb ja mida seega edukalt ka kinkida annab. Nii et tegu siis mustast villasest lõngast kootud kangast valmistatud (issand, kui keeruline lause!) prillitoosiga, mida kaunistavad tikandid ja värvilised "pupärlid". Ainus häda - mul ei olnud kahjuks peenvillast lõnga, seepärast olin sunnitud kasutama pärlniiti, aga tulemus on ootamatult normaalne. Ah jaa - natuke heegeldamist läks kah tarvis. Aga üksikasjadesse ma praegu ei lasku - neid näete, ma loodan, üsna pea. :)

Ja nüüd tuleb väike veerand tundi pause, sest nagu ma juba oma muujutubloogis kurtsin ja kurjustasin, pole meil ka täna päev otsa elektrit. Nii et lugemiseni, kallis rahvas!

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker