« Home | Kullaketrajatega on miskine jama. :( » | Kõik. Finito la mure. Ehk tsiteerides Jaak Sirkeli... » | Njah. Iga kord, kui ma leian enda kirjutatud tekst... » | Käisin täna järjekordselt J-ga arsti juures - sunt... » | Ma olen läbi aegade selle sarja fänn olnud, seepär... » | Midagi kassisõpradele. :) » | Tänase päeva saak: Anita Gunnarsi "Kindad, mütsid,... » | Minu lillehaldjate kollektsioon muudkui täieneb. T... » | Oh heldus küll. Täna sai siis koos J-ga tehtud üks... » | J on meil tänasest punapea. Ei midagi hullu, ta li... »

Tuleb jälle vaimu puudumise üle kurta. No ei tule teist pääle, noh. :( Samas ideid ja asju, mida katsetada tahaks, on palju. Ähh, peaks vist hakkama aknalaual rohelist sibulat kasvatama ja seda sööma - saaks vitamiine. Mitte et ma neid praegu ei sööks - oma aia taliõunu on veel järel ja igasugust toorest kraami saab ka söödud, aga ju siis jääb väheks.

Ohjah. Laiskus on selle haiguse nimi vist hoopis. :P Kombinatsioonis kevadväsimusega. Nutt ja hala, ma ütlen küll.

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker