« Home | Kui me täna hommikul marsasse istusime, sattusime ... » | Tuleb jälle vaimu puudumise üle kurta. No ei tule ... » | Kullaketrajatega on miskine jama. :( » | Kõik. Finito la mure. Ehk tsiteerides Jaak Sirkeli... » | Njah. Iga kord, kui ma leian enda kirjutatud tekst... » | Käisin täna järjekordselt J-ga arsti juures - sunt... » | Ma olen läbi aegade selle sarja fänn olnud, seepär... » | Midagi kassisõpradele. :) » | Tänase päeva saak: Anita Gunnarsi "Kindad, mütsid,... » | Minu lillehaldjate kollektsioon muudkui täieneb. T... »

Käsitöö poole pealt niipalju, et ilmselt olen ma viimane-hapupiimane, aga küünlakuu kott on valmis. Kahjuks ainult peate mind esialgu niisama uskuma, sest pilditegemise võimalust praegu pole.

Kurrniuks, ma ütlen. :(

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker