« Home | Miski üleüldine kuvähhis* näikse olevat maad võtnu... » | Ja veel üks link. Seal võib ennast lolliks kaevata... » | Veel linke:Crazy Quilt StudioVictoriana Quilt Desi... » | Täna sai peale J laulu- ja kunstistuudiot, mis nüü... » | Tänase päeva leid number üks. Seal on ikka fantast... » | Panin täna tähele, et kunagi Susa bloogis silma ha... » | Kott sai valmis ja õhk näikse ka olevat otsa saanu... » | Siin ta siis viimaks on. Kuna jällegi on parema pu... » | Peale pikka kaalumist sai koos tellitavate raamatu... » | Vaat nii. Ehk nagu üks mu tuttav armastab öelda - ... »


Siin tõestus selle kohta, et ma vahepeal päris niisama pole passinud. Säherduse nõelapadja teeb hea tahtmise korral valmis ühe päevaga. Minu tahtmine oli natuke halvem, sestap kulus kaks korda pool päeva. Aga tulemusega olen rahul.

Olen avastanud, et sellised pisiprojektid istuvad mulle. Suuremate asjadega kipub ikka olema nii, et kas pole aega pidevalt tegelda ja sellepärast kipub pooleli jääma, või lihtsalt saab aur enne otsa ja tahtmine kaob ära.

Oh, kuidas ma igatsen aprilli lõppu! Siis on mul nimelt plaanis kümneks päevaks kaduda, tervist parandama. Ja seal pole teha mitte midagi muud, kui vett kaanida, klassiõega lobiseda (koos me sinna läheme ju) ja käsi liigutada. Kardan ainult, et pean sinna minema kahe kotiga - üks riiete ja teine kõikvõimalike lõngakerade ja muu säärase tarvis. :P

Oi kui armas padjake :)
/me õhkab juba pikemat aega uue nõelapadja järele. Senine aga ikkagist kaasa tikitud ..

Peab tikkimisniidid ja muu staffi üle vaatama ja miskit nokitsema, vahelduseks.

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker