« Home | Tänase päeva leid number üks. Seal on ikka fantast... » | Panin täna tähele, et kunagi Susa bloogis silma ha... » | Kott sai valmis ja õhk näikse ka olevat otsa saanu... » | Siin ta siis viimaks on. Kuna jällegi on parema pu... » | Peale pikka kaalumist sai koos tellitavate raamatu... » | Vaat nii. Ehk nagu üks mu tuttav armastab öelda - ... » | Kuna ma siia praegu pilte üles riputada ei saa, si... » | Käsitöö poole pealt niipalju, et ilmselt olen ma v... » | Kui me täna hommikul marsasse istusime, sattusime ... » | Tuleb jälle vaimu puudumise üle kurta. No ei tule ... »

Täna sai peale J laulu- ja kunstistuudiot, mis nüüdsest asub TÜ uues hoones, läbi jalutatud Liann Lõngadest. Ohhoijaa. Tunnistasin E-le, et ma olen vist lõngasõltlane, mispeale tema tunnistas häbelikult, et tema on jällegi kangasõltlane. Kui ma talle aga täna näitasin, milliseid lõngu seal on, läksid temalgi silmad põlema. Lisaks avastas E veel tikitavad padjakomplektid ja ohkas, et palgapäeval ostab ta J jaoks ühe imelistes hallikassinistes ja mahedates sinistes toonides delfiini kujutisega padja ja tikib valmis kah. Lisaks oleks talle veel uut salli vaja ja mütsi ja...

Nüüd on meie peres siis kaks lõngasõltlast. :P Tikkimisest rääkimata. :)

Lianni lõngapoes võib tõesti hulluda:)

Ma iga kord unistan, et vaat, saan jälle raamatu eest raha kätte... et küll ma siis ostan! :P :)

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker