« Home | Veel linke:Crazy Quilt StudioVictoriana Quilt Desi... » | Täna sai peale J laulu- ja kunstistuudiot, mis nüü... » | Tänase päeva leid number üks. Seal on ikka fantast... » | Panin täna tähele, et kunagi Susa bloogis silma ha... » | Kott sai valmis ja õhk näikse ka olevat otsa saanu... » | Siin ta siis viimaks on. Kuna jällegi on parema pu... » | Peale pikka kaalumist sai koos tellitavate raamatu... » | Vaat nii. Ehk nagu üks mu tuttav armastab öelda - ... » | Kuna ma siia praegu pilte üles riputada ei saa, si... » | Käsitöö poole pealt niipalju, et ilmselt olen ma v... »

Ja veel üks link. Seal võib ennast lolliks kaevata. Leidsin juba päris mitu head asja.

Aga aitab ka tänaseks. Unne Matti on juba väga ligitikkuvaks muutunud.

Head öös.

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker