« Home | Täna öösel nägin tõelist õudusunenägu - et läksin ... » | Ma siin, ma siin.Viimaks olen tagasi. Tegelikult j... » | Sain täna viimaks ka teise tellitud raamatu kätte.... » | Laupäeval sain viimaks oma Novitad ja lõnganäidise... » | Meisterdasin täna selle bloogi tarvis nupukese. Ek... » | Või-ma-tult armsad! Ja need ka. Need on ka päris v... » | Uus Knitty on ilmunud ja muuhulgas räägitakse seal... » | Kuna ma sel nädalavahetusel Raplasse ei pääse, sii... » | Kätte sain, kätte sain! Uue "Käsitöö" ikka, mille ... » | Signe räägib vaikses rahus tukkuvatest käsitööbloo... »

Et bloog päris igavaks kätte ei läheks, riputan siia mõned pildid. Nagu ikka, on kvaliteet viletsavõitu, aga midagi on ikka näha.

Kassipilt on seni minu viimane lõpetatud saavutus. Teisel pildil olev koer on tegelikult esimene ristpistes pildike, mille ma üle aastate kätte võtsin, valminud juba paari aasta eest, aga seni mul täiesti ununud. Kujundus, muide, pärineb J fantaasiavarudest.


Aga mõmm on minu praegune projekt. Lootsin selle Loksal olles valmis saada, aga nende karvakeste tikkimine on tõeline peavalu ja nõuab imeteravat pilku ning hobusekannatust, kuna aida on väikese silmaga, aga karvad algavad kord ruudu keskelt, kord küljelt, harva päris ruuduaugust. Hjubbe, ma ütlen.

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker