« Home | Et jumalapärast mitte tööd teha, eksole, nuhkisin ... » | Et bloog päris igavaks kätte ei läheks, riputan si... » | Täna öösel nägin tõelist õudusunenägu - et läksin ... » | Ma siin, ma siin.Viimaks olen tagasi. Tegelikult j... » | Sain täna viimaks ka teise tellitud raamatu kätte.... » | Laupäeval sain viimaks oma Novitad ja lõnganäidise... » | Meisterdasin täna selle bloogi tarvis nupukese. Ek... » | Või-ma-tult armsad! Ja need ka. Need on ka päris v... » | Uus Knitty on ilmunud ja muuhulgas räägitakse seal... » | Kuna ma sel nädalavahetusel Raplasse ei pääse, sii... »

Veel üks huvitav link - Antonette Cely nukud.

Ma olen vahel mõelnud, et peaks oma näputöid ikka vaid paari liigiga piirama, aga midagi pole teha. Nett on nagu põhjatu kaev, kust igast värgiga koos aeg-ajalt mõne pärli välja õngitsed, ja see kõik on tohutult huvitav. Ja killustav. Ja frustreeriv, kui sul on tähtaeg kukil ja kakssada lehekülge tõlkida. :( Nii väga tahaks ju uusi asju katsetada!

Mul on vaja:

a) valmis kududa titakampsik naotütrele - tõotab tulla huvitav ettevõtmine, sest puuvillasest lõngast ma varem kudunud ei ole (aga selleks pean ma Harrietist ühe lõngasaadetise ära ootama)
b) valmis kududa kampsik oma jõmmile (aga selleks pean ma lõngad otsima)

Ma tahaksin:

a) lõpuks ometi jälle mõne koti valmis saada
b) proovida "hullu tehnikat" - paar mõtet on peas olemas juba
c) J-le voodikatteks lapitekk valmis teha - sama lugu: mõte on olemas
d) raamil kududa - seekord midagi rõõmsameelsmat kui see. Jälle sama jutt: mõte olemas.

Aga kõigepealt on vaja:

a) töö ära lõpetada.

Viimasel ajal ei taha see kuidagi edeneda ka. Mingi üldine väsimus ja tülpimus on oma hambad mulle säärde löönud ega taha mind kuiski vabaks anda. Peab rohkem vitamiine sööma. Ja kalamaksaõli. (Brrr!)

Lisa: lugesin praegu pakkumisi kotinduse juunikuiseks teemaks ja ohhh! kuidas ajukäärud vonklema hakkasid! Ma pean jõudma sellest osa võtta!!!

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker