« Home | Kätte sain, kätte sain! Uue "Käsitöö" ikka, mille ... » | Signe räägib vaikses rahus tukkuvatest käsitööbloo... » | Kui kellelgi peaks huvi olema, siis on üks koht, k... » | EMS on oma freebie'd mugavamalt kättesaadavaks tei... » | Manni tänases postituses on link fantastilisse maa... » | Sellesama bloogi külastajaskond on ületanud kümne ... » | Mõtlesin, et riputan viimaks ka oma paremad raamat... » | Nagu juuresolevalt pildilt näha, väisasin täna Sig... » | Kui seda lehte allapoole kerida, leiab pealkirja "... » | Ilusat kevadet teile!Lugesin just, kuidas inimesed... »

Kuna ma sel nädalavahetusel Raplasse ei pääse, siis ei jää mul muud üle, kui pildike Tartu kokkusaamisel alustatud kõlapaelast siia üles riputada. Hädine see ju on (pilt, ma mõtlen), sestap ei paista ka värvid (tumelilla, vanaroosa, hall ja küla pealt laenatud hallikasroheline) hästi välja. Pealegi on originaalvärvid hoopis tumesinine, erkpunane, valge ja säravkollane. Tegemist on Pühalepa seeliku pookpaelaga. Kui ma ei eksi, siis Liia tegi seda õigete värvidega.

Selline hilinenud teema siis.

Muuseas tegin täna netipoest esimese ostu. Või mis, tellimuse alles. Novita Extra ja Suvi 2006 ning lõnganäidised. Ootame, vaatame. :) Teistel on siiani meeldivad kogemused olnud.

Lõngasõltlane nagu ma olen. :P :) Inglise keeles kõlab see kuidagi eriti kurjakuulutavalt: yarn addict. Ohhoo-jajaa.

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker