« Home | Kuna ma sel nädalavahetusel Raplasse ei pääse, sii... » | Kätte sain, kätte sain! Uue "Käsitöö" ikka, mille ... » | Signe räägib vaikses rahus tukkuvatest käsitööbloo... » | Kui kellelgi peaks huvi olema, siis on üks koht, k... » | EMS on oma freebie'd mugavamalt kättesaadavaks tei... » | Manni tänases postituses on link fantastilisse maa... » | Sellesama bloogi külastajaskond on ületanud kümne ... » | Mõtlesin, et riputan viimaks ka oma paremad raamat... » | Nagu juuresolevalt pildilt näha, väisasin täna Sig... » | Kui seda lehte allapoole kerida, leiab pealkirja "... »

Uus Knitty on ilmunud ja muuhulgas räägitakse seal ka sellest raamatust. Suure ühistellimise käigus jäi see mu nimekirjast välja, kuna paeltikand ja "hull tehnika" on asjad, mille kohta ma veel kirjandust ei olnud näinud, ja seetõttu tahtsin neid rohkem. Nüüd ma muidugi kahetsen natuke - lihtsalt sellepärast, et see tundub hea raamat olevat ja ausalt öelda tahaksin kordki kududa endale ühe sellise kampsuni, mille mustri juures ma ei peaks arvutama, nii et pea aurab otsas, ja mis mulle ka sobiks.

Ah, kui ma vaatan seda nimekirja, mida ma kõik tellida tahaksin, siis mu süda tilgub verd ja ma hakkan jälle unistama sellest, kuidas ma võidan Victor Extraga kolm miljonit. :P Siis saaks majavõla kaelast ära, remondi tehtud, reisil käidud ja raamatuid ostetud.

Unistada ju võib.

Oo jaa. Miljonimängust ma lihtsalt ei unista, sest seal ei saaks ma nobedate näppude voorust edasi.

Mind tõmbas üksvahe kohutavalt Austraaliasse, aga nüüd on see tuhin üle läinud. Selle asemel tahaks Islandile, Lapimaale ja veel kordki Norrasse.

"Selle raamatu" avastasin ma enda jaoks alles eile mööda netti raamatuid tuhlates. Igatahes on idee tallele pandud.

Aga Vikingiga džäkpoti võtaks küll, jagamatuna. Küll ma sellele koha leiaks. Issake kui palju saaks raamatuid, aga siis ka juba riiulid raamatutele.

Just. Riiuleid oleks meil ka hädasti tarvis. Ära tüütab juba, et töötoas peab karkudega keksima ja iga vaba serva peal on variseda ähvardavad virnad.

Ah, need unistused, need unistused...

Ei ole midagi ... Pole unistusi, pole ka millelgi täide minna.

Ja küll need miljonid tulevad ka. Või kui ei tulegi, raamatukogu ja riiulid ja raamatud igal juhul.
/räägib paadunud optimist

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker