« Home | Vaikus ja rahu valitseb siinpool sood. Ainult kurv... » | Eilne saak. Kui on, siis ikka kaks korraga.Nagu nä... » | Väikese kolamise tulemusena avastasin ühe venekeel... » | EMS-il jälle uued mustrid - sedapuhku ühevärvilise... » | Tegelikult on selle asjaga nii, et nagu ütles Joos... » | Vaatan siin foorumeid ja blooge ja mõtlen, et mida... » | Ega ma olen midagi ikka teinud ka. Kuigi olen sunn... » | Vaat, mida inimene kõik teada ei saa, kui ta ringi... » | Kiikasin ajaviiteks Harrietti ja kõmm! juba ma mõt... » | Nonii. Algus on tehtud, kuigi üsna niruke teine al... »


Tänane saak: puder ja kapsad. :) Elik ajakiri sokikestest, peoga mulineeniite (tarvilised Väriheina tikkimiseks) ja peoga pärleid (tarvilised... no kui valmis saab, siis näete - igal juhul minu jaoks vägagi tarviliku vidina meisterdamiseks, sest mu nahk ei pea varsti enam vett. :P)

Ja ongi kõik.

Ohjah.

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker