« Home | Täielik jama: "Vanamal võttis kaarias pool ammaid ... » | Nii harva, kui ma seal käin, eksole. Huuh! Ää tahv... » | Zero. Zilch. Nada.Peaaegu.Niimoodi teatas mulle mu... » | Siin ma nüüd tiksun ja mõtlen. Meespere põõnab all... » | Mõtlesin siin, miks mulle meeldib tikkida, ja jõud... » | Tänase päeva tõdemus pärineb teadagi J kuldsest su... » | No nii.Tere. Ma olen tagasi. Vähemalt peaaegu. :) ... » | Ilusat suve, kallis rahvas, ja lugemiseni. » | Inimesed! Suvi on käes!Üks päev veel ja siis asume... » | Tegelikult ühe asjaga sain praegu maha küll. Lihts... »

J viimane saavutus sõnaloome vallas on onomatopoeetiline kähmulks. Pidada tähendama seda häält, mida kivi vette kukkudes kuuldavale toob. Hea vähemalt, et sellega on selgus majas. Eelmistel juhtumitel ei ole asi kohemaid selge olnudki.

Kuna triibik siin ükspäev meenutuste rajale uitama sattus, lõin ma'gi oma ülestähendused valla.

J patsutab mulle põsele ja räägib hellitava häälega: "Emmel ka silmad. Suu. Tatu ninas."

Räägin poisile, et täna tulevad tädi Kristina ja Raiko külla. J vaatab mulle suurte silmadega otsa ja hüüatab: "Buratino ja Aiku tulevad külla!"

Läksime bussi peale. Poiss teatas juhile: "Koju, palun."

Ma ei lubanud J-l arvutikorpuse õhuaugust metallpulka sisse toppida, sest siis ei saa ma enam tööd teha, kuna arvuti viskab sussid püsti. Mispeale J teatas väga veendunud ja nõusoleva häälega: “Sussid peavad ikka pikali olema.”

J kommentaar sellele, et meie kassil sündis poeg: “Marta jättis mingi hiire voodi alla!”

J vaatas “Pokuaabitsat” ja kommenteeris mesilast nähes: “See on sitamumm.” (Loogiline ju, kui sitasitikas on olemas.)

J vaatas telekast ilmateadet. Eesti kaardi kohta teatas ta, et see on Eestimaa. Ja lisas: “Sial Eestimaa körval oli Üüumaa. Sial müiakse üüumärke.”

J sõbranna Anna väikesest pojast: “Ta ei räägi vastu ka. Tal pole hambaid ju. Ta peab ju igemetega rääkima.”

Homme me muuseas lähemegi Üüumaale. Eks siis ostame üüumärke ka. :)

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker