« Home | Mõtlesin siin, miks mulle meeldib tikkida, ja jõud... » | Tänase päeva tõdemus pärineb teadagi J kuldsest su... » | No nii.Tere. Ma olen tagasi. Vähemalt peaaegu. :) ... » | Ilusat suve, kallis rahvas, ja lugemiseni. » | Inimesed! Suvi on käes!Üks päev veel ja siis asume... » | Tegelikult ühe asjaga sain praegu maha küll. Lihts... » | Niisiis. Kahele - Kärt Summataveti meistriklassi j... » | Tänane saak: puder ja kapsad. :) Elik ajakiri soki... » | Vaikus ja rahu valitseb siinpool sood. Ainult kurv... » | Eilne saak. Kui on, siis ikka kaks korraga.Nagu nä... »

Siin ma nüüd tiksun ja mõtlen. Meespere põõnab alles mõnuga - neil on plaan täna loomaaeda minna ja selleks peab end tugevasti ette valmistama ju. :) Aga minul seisab ees hoopis veekeetja ja triikraua ostmine. Harv on see päev, kui mõlemad korraga otsustavad, et nüüd aitab, ja viskavad lusika kolinal nurka. Meie perre jõudis see päev üleeile. Õieti veekeetja veel natuke köhib ja ajab kuuma vett välja, aga juba peale vaadates on aru saada, et ega teda enam kauaks. Ja ma'i taha, et ta minnes maja ka kaasa võtaks.

Aga eelseisev ülesanne ei sega ometi mu tiksumist. Ilmselt on see minu vedru, mis aegapidi üles keerdub. Ei, ausalt, nii enneolematult uimane olin ma viimati... nojah, kes seda nüüd mulle ütleks? Ma ise ei mäletagi. Olge lahked, eksole.

Kes küll:

1) paneks meile uue põranda?
2) ehitaks uue kapi?
3) paneks uue tapeedi seina?
4) tooks klaveri kohale?
5) viiks kola minema?
6) ehitaks raamaturiiulid valmis?
7) paneks vannitoa seina kivid ära?
8) ehitaks maja taha terrassi?

Treppi oleks ka vaja. Koguni kaht.

Jaa-jah. Kes ja kes. Eks ikka meie, kesse muu.

Ohjah. Nutt ja hala, ma ütlen küll.

Lugemiseni.

Ehee... Meite viimane veekeetja läks nüüdseks oma poolteist aastat tagasi kõige kaduva teed. Uut pole senimaani.
Umbes samal ajal lahkus ka triikraud. Kumbagi pole uut. Rauda asendab miskine veeuputusaegne, vahepeal oli laenatud.

Kuniks ma ostma jõuan ...
Tegelikult triikrauaga juba ähvardati. Varsti on tulemas 15 pulmaaastapäev, lubati kinkida.

Mul see häda, et kallis kaasa peab iga päev triigitud-viigitud olema, noh. Ja ostu ei saa viimase minuti peale ka jätta, kui tööleminek käes on. Ja laenata pole kah kusagilt.

Aga veekeetjaga jälle sihuke jama, et elektripliidil hommikul vett soojendada on kah nigu naerr. Aega läheb.

Aga hjumal, meil sai alles kuus aastakest täis. Täielikud tattninad alles ju. :P

Ega jah, elektripliidil kulub aega. Aga ma katsetan kuniks viitsin elu ilma veekeetjata. Kuniks ta uuesti meile sisse kolib.

Aga triikimise rauata on jama jah, eriti kui õmmelda vaja. Lisaks ma ju see ullike triikija, kes üldiselt ilma ei saa. Pea kõik peab raua alt läbi käima. Seega - raud on hädavajalik. Ent kuniks muud pole, on see Vanake, kadunud ämma oma, veel elus. Kuigi hea meelega ootaks mõnd lausa "iseTriikivat rauda külla :D Nüüd ja igavesti! Või siis võtaks maalt pööningult mõne sütel baasil soojendatava appi. Kui vaid oskaks sellega miskit pääle hakata. Aga tänapääva peened materjaalid vast ei taha sellega tutvustki teha.

Oh, ma igatseksin suisa sihukest, mis triigiks ise, lapiks kokku ja viiks kappi ka. :) Ui, kuidas mulle pesu triikimine tegelikult ei meeldi. Aga noh, kui riist hea, siis vast läheb kah.

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker