« Home | Niisiis. Kahele - Kärt Summataveti meistriklassi j... » | Tänane saak: puder ja kapsad. :) Elik ajakiri soki... » | Vaikus ja rahu valitseb siinpool sood. Ainult kurv... » | Eilne saak. Kui on, siis ikka kaks korraga.Nagu nä... » | Väikese kolamise tulemusena avastasin ühe venekeel... » | EMS-il jälle uued mustrid - sedapuhku ühevärvilise... » | Tegelikult on selle asjaga nii, et nagu ütles Joos... » | Vaatan siin foorumeid ja blooge ja mõtlen, et mida... » | Ega ma olen midagi ikka teinud ka. Kuigi olen sunn... » | Vaat, mida inimene kõik teada ei saa, kui ta ringi... »

Tegelikult ühe asjaga sain praegu maha küll. Lihtsalt väikeseks mõttepausiks või nii.

Käärihoidja/kaitsja - kaitsja tegelikult küll pigem minu sõrmedele, sest need tikkimiskäärid on suisa mõrvarlikult teravad.

Kasutatud, nagu juuresolevalt pildilt näha, kolme karva pärleid ja kuduvarraste jaoks mõeldud otsikut. Kuna ei olnud võtta a) roosat otsikut ega b) punaseid pärleid, sai asi selline - ja otse loomulikult vastav minu harakaiseloomule. :)

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker