« Home | Siin ma nüüd tiksun ja mõtlen. Meespere põõnab all... » | Mõtlesin siin, miks mulle meeldib tikkida, ja jõud... » | Tänase päeva tõdemus pärineb teadagi J kuldsest su... » | No nii.Tere. Ma olen tagasi. Vähemalt peaaegu. :) ... » | Ilusat suve, kallis rahvas, ja lugemiseni. » | Inimesed! Suvi on käes!Üks päev veel ja siis asume... » | Tegelikult ühe asjaga sain praegu maha küll. Lihts... » | Niisiis. Kahele - Kärt Summataveti meistriklassi j... » | Tänane saak: puder ja kapsad. :) Elik ajakiri soki... » | Vaikus ja rahu valitseb siinpool sood. Ainult kurv... »

Zero. Zilch. Nada.

Peaaegu.

Niimoodi teatas mulle mu pangaarve. Ei saa ikka muudmoodi, kui peab jälle "ohjah" ütlema.

Ohjah.

Aga selle eest on mul nüüd peale eelpool mainit asjapulkade ka üks hea film.

Nämma.

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker